Un tatuador es distreu parlant per telèfon i es tatua dos penis i un “con un 6 y un 4” a l’avantbraç

Un treballador del local “Ta-tu” de Barcelona s’ha distret conversant per telèfon i ha seguit fent gargots amb l’agulla fins que s’ha adonat que s’havia tatuat dos penis i un con un 6 y un cuatro aquí tienes tu retrato a l’avantbraç esquerre. El damnificat, desolat, abandona la professió “per no ser la riota de tot el col·lectiu” després de 15 anys dedicant-se amb cos i ànima a aquest art.


Hi ha distraccions que poden ser fatals i en primera persona ho ha comprovat Mr. Willy, com es coneix a l’experimentat tatuador d’un local especialitzat en tatuatges de Ciutat Vella, a Barcelona. Els fets van passar a principis de setmana, quan a quarts de dotze del matí una trucada va interrompre la tranquil·litat habitual de les instal·lacions, situades al carrer de la Boqueria. En compareixença als mitjans de comunicació, Mr. Willy ha explicat que “estava tan panxo fent dibuixets amb llapis en un paper quan vaig respondre el telèfon. Sense fixar-m’hi vaig seguir fent gargots però amb l’agulla… quan vaig penjar vaig descobrir l’horror”.

Concretament, el professional es va tatuar dos penis “de dimensions considerables” a l’interior del braç esquerre, acompanyats d’un con un 6 y un cuatro aquí tienes tu retrato que “tampoc em va quedar gaire bé”. Mr. Willy es defensa dient que “tots fem aquest tipus de dibuixos quan parlem per telèfon… però jo no em vaig adonar que me’ls feia al braç i amb l’agulla. A tots ens pot passar”.

Desconsolat per l’accident, l’expert ha decidit canviar el rumb de la seva vida després de més de 15 anys dedicat a l’art del tatuatge professional. “No vull ser la riota de tots els tatuadors als sopars del gremi. Ells porten dracs ferotges, calaveres escopint roses i no vull aparèixer amb aquesta desgràcia”, ha puntualitzat per donar per acabada la roda de premsa i intentar mirar al futur “amb il·lusió però amb molta vergonya”.

Deixa un comentari

