Emprenedors: “la casa d’apostes Teta&Win uneix la meva feina i les meves aficions”

En Jordi Depuis, de pares francesos però afincat a Cadaqués, té 23 anys i una empresa que mou 82 milions d’euros l’any. Com ho ha fet? Convertint en negoci dos fars de la vida de qualsevol home: la luxúria i l’esperit de competició.

“Teta&Win neix”, explica en Jordi a la  coberta del seu veler parant amb la mà la llum del migdia “senzillament d’un joc entre companys. Ens agraden molt les dones, com a tots els homes heterosexuals. Però molt eh? Allò que passa una noia guapa i pateixes una privació de la resta de sentits, només la veus a Ella i sense adonar-te’n li fas un escànner que ni el senyor Epson”, el Jordi s’atura, probablement recordant una d’aquelles noies que se’t grava el cervell ocupant l’espai on abans hi havia tot Primer d’EGB o potser la conjugació d’un verb irregular. Tot seguit continua “ens vam adonar que els nois mirem, particularment, els pits de les noies. És així. M’agradaria dir que mirem l’ànima, però l’ànima és intangible. Els pits són tangibles. O això voldríem comprovar”.

Corria l’any 2006, quan en Jordi Depuis es va adonar que ell i els seus amics miraven els pits de les noies. Això coincidia amb que, en aquella època es començaven a posar de moda els webs d’apostes sobre futbol. “I així va néixer Teta&Win. Amb una senzilla pregunta: quina talla de sostenidor creus que té?”, revel·la somrient el Jordi. Aquí, segons el Jordi, es va obrir tot un cel: “talla 90C? 85D? 152Z? Existeix 152Z?”. Els nois van començar a apostar petites quantitats sobre quina era la talla del sostenidor de la noia, després li demanaven, li donaven una part del botí apostat, ella donava el resultat i, si hi havia guanyador s’enduia els diners i, si no, s’enduia el pot.

La resta, és història d’internet. Com els nois van aprofitar els diners del pot per crear una plataforma d’apostes sobre el tamany dels pits de les noies, ara s’estudiar a les universitats més prestigioses del món. “Quan van venir del Wall Street Journal a fer-me l’entrevista” explica en Jordi “els va sorprendre que el meu despatx estigués ple de fotos de tetes. Jo els vaig dir: sóc un malalt de la feina”. Ara la seva empresa està instal·lada a Espanya, Estats Units, Tailànda i Argentina. “El secret per guanyar al principi” assegura en Jordi “és fixar-se si el pit está molt amunt. I si és així, cal valorar el ventre del pit, la part d’abaix per saber quina copa té. Sembla fàcil, però la geometria és una ciència matemàtica de nivell i cal calcular molt bé què omple certa massa”. Teta&Win defèn que el seu model pot ser fins i tot educatiu “no hi ha res al món que capti més l’atenció que un pit. Excepte un pit fluorescent. Fem-los servir per educar els nostres fills”.

El  pit, símbol de maternitat, de sensualitat, de divinitat, s’ha convertit ara també, en la mamella dels ous d’or per als creadors de Teta&Win. “Mirin bé el pit, i facin apostes”, diu el Jordi.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s