Desgastada la figura del rei Joan Carles I per les polèmiques dels darrers anys mesos, la Casa Reial mira al futur i pretén potenciar els descendents del monarca per recuperar el clamor popular a la corona; principalment la figura del Príncep Felip però també de les infantes. Tant és així que els Borbón han anunciat un acord amb la marca de refrescos Fanta per a una nova campanya publicitària amb les germanes de l’hereu. Doña Cristina serà la inFanta Naranja i Doña Elena inFanta Limón. Per motius obvis.
Els temps en què la Casa Reial marcava distància amb la plebe han passat a millor vida, com cert elefant de Botswana. La monarquia espanyola vol passar pàgina a les polèmiques que han sacsejat la institució donant el protagonisme a la nova generació borbònica, capitanejada pel Príncep Felip, Letizia i les nenes, i les seves dues germanes, les Infantes Cristina i Elena. Per tal de conquerir el jovent de l’estat, un segment de població per tradició escèptic amb la monarquia, la Casa Reial ha anunciat en un comunicat la signatura d’un acord amb The Coca-Cola Company, propietària de Fanta, per a que les Infantes protagonitzin la nova campanya televisiva de la marca.
La flamant campanya, que arribarà a les pantalles el poques setmanes, respon a l’eslògan inFanta de Naranja, inFanta de Limón ¿cuál es la tuya? i es recrearà en la càssica dicotomia entre els dos sabors de la beguda gasosa. Doña Cristina serà la Infanta de Taronja “per la vinculació emocional del seu marit Urdangarin amb València, terra de taronges” segons han afirmat fonts de l’agència encarregada, que també han assegurat que “volem posar-li humor als negocis del seu marit, desdramatitzar-los”. Pel que fa a la Infanta de Llimona, el paper serà per a Doña Elena “pel seu posat àcid, com d’haver xuclat una llimona”, han indicat aquestes mateixes fonts.
Segons ha trascendit a la premsa, els anuncis situen les infantes en “situacions quotidianes, pròpies de dones normals de la seva edat. La Infanta Cristina bevent Fanta de taronja mentre el seu marit parla pel seu segon telèfon i a la Infanta Elena refrescant-se amb una Fanta de llimona mentre li canvia les benes del peu al nen. Serà un exitàs”.
Espero que una cop begudes les inFANTAS de taronja i de llimona, s’arruguin ben bé les llaunes i les tirin al contenidor corresponent. Les escombraries és un bon lloc per a les deixalles, també per aquestes.