“Lluito perquè reconeguin el meu dret a practicar el coit amb grapadores”

Màrius Sabaté. 46 anys. L’Espluga Calba (Garrigues).
Homes que volen ser hamburgueses. Hamburgueses amb pantalons curts. La vida és una seqüència d’imatges colpidores. Instantànies confuses que ens condueixen a adolescents post-soviètiques que es compren jerseis amb muscleres (hombreres, que en diuen a ciutat). Es la fiesta sin cal. Persones que lloguen pisos i pisos en què es lloguen persones. Una marabunta de lefa amb regust de pen drive.

BN: Et defineixes com una ment inquieta. Per què?
MS: Perquè estic immers en molts projectes. Temes de software i hardware. Coses de xips i computadores. La nova era del pollastre a l’ast serà molt radical.

BN: Tens material del bo?
MS: No. Però ara he iniciat una campanya per poder mantenir relacions sexuals amb material d’oficina. Lluito perquè reconeguin el meu dret a practicar el coit amb grapadores.

KS: Quin ha estat, el teu últim somni?
MS: Era estrany. Se m’apareixia Pitàgores per intentar explicar-me el seu teorema. Al final, quan detectava que no li seguia el joc, es treia la seva túnica presocràtica i em demanava que el fes tot meu.

BN: Què és, la inseguretat?
MS: Aparcar el cotxe en un carrer pla i, tot i així, deixar posada la primera marxa junt amb el fre de mà.

BN: No vas anar a la representació de la Passió d’Olesa.
MS: Ho tenia previst, però em van detectar una gonorrea herditària i terminal.

BN: Un cop dur…
MS: Molt. Ja tenia les entrades comprades.

BN: Aleshores, creus que en Gepetto existeix? O només es tracta d’una fantasia de Walt Disney?
MS: El món de la fusta és així. Com molt incert. Macabra i absurd, m’atreviria a dir.

BN: Qui ets, Màrius Sabaté? Qui s’amaga sota aquesta tèrbola aparença?
MS: Sóc un descendent herbívor d’en Papa-Juls, el bateria barbut dels Sangtraït. No, espera. És broma. Sóc un arcàngel violeta, patró de Burundi i de les orquestres de cambra, i estic a les ordres d’en Josep Maria Bachs. Sí, aquest sóc jo.

Deixa un comentari

