“La roba interior de color carn és racista, perquè hauria de ser negra a l’Àfrica i groga al Japó”

Vicenta Niubò. 72 anys. Sant Esteve de la Sarga (Pallars Jussà).
N’ha tingut prou amb tres frases fetes. Ahà! Les havia après d’antics comediants. Ebony swinger party. Married women need playful boyMature professional handjob. Molt més que paraules d’amor. Relacions preadolescents en alta muntanya. Senzilles i tendres. Teenager wet dreams. No en sabia més; tenia 15 anys. Somnis de poetes. Barely legal. Tot just despertava del son dels infants.


BN: Se la considera la MILF del Prepirineu.

VN: Prefereixo esquivar el joc de les etiquetes fàcils. Sóc una guarra qualsevol.

BN: Una viuda ardent?
VN: Això va ser-ho la meva mare. Va morir cremada en una foguera.

BN: Li agrada el bricolatge industrial?
VN: És una de les meves passions. Els compartiments de fusta d’aquesta cyberaula els he fet jo. Com ho sabia?

BN: Les ulleres de tallar arbres… se les ha deixat posades.
VN: És que em porten molts records del meu avi.

BN: Era miop?
VN: No. Tenia una malformació. El seu cos era igual que unes ulleres de bricolatge gegants.

BN: Vostè té correu electrònic. Defineixi Internet.
VN: Homes divorciats que xategen amb suposades noies joves quan, en realitat, també són homes divorciats.

BN: La xarxa és un món sense normes.
VN: Com una barberia de Líbia, però amb més sexe.

BN: Té por de les cortines de flors?
VN: Ara ja no. Però m’inquieta el racisme encobert de la roba interior.

BN: Algun amic de pell bruna que no té com cobrir-se els genitals?
VN: No. La culpa és culpa de la roba interior de color carn. La fan igual a tot el món, quan hauria de ser negra a l’Àfrica o groga al Japó.

BN: Quin és el seu somni?
VN: M’encantaria gestionar un museu de cera. Amb cerumen de debò. Vull sotmetre oïdes alienes al meu jou expropiador. Serà la festa del mantecau a punta pala. Un camí oliós sense retorn.

 

Vota BENEGRE.CAT als Premis Blocs Catalunya 2012, en la categoria de Comunicació i nous mitjans.

Deixa un comentari

