Volkswagen regalarà cotxes a les que simulin el seu logo marcant vagina amb roba arrapada

La multinacional automobilística Volkswagen ha iniciat un nou pla de màrqueting per incrementar el seu número de vendes al mercat europeu. La campanya, ideada per l’usuari El_Richard_toh_buenico de la pàgina web Maxi Tuning, consisteix en regalar un cotxe de quilòmetre zero a totes aquelles dones que simulin el logotip de l’empresa marcant vagina amb unes malles arrapades. “Volem ressaltar la silueta de les lletres V i W, inicials i insígnies de la nostra marca. I volem fer-ho de manera elegant i identificativa, demostrant que qualsevol dona també pot tenir una part de Volkswagen al seu cos. Només cal vestir amb roba excessivament cenyida. Com una fulana”, ha puntualitzat Ferdinand Piech, president de la companyia.

En només dues setmanes, la promoció ha establert un nou rècord de vendes a tot el continent. Especialment, en països com Espanya, “on les adolescents tenen el permís de les seves progenitores per vestir com a putes. És una tendència genètica, que s’acostuma a passar de mares a filles”, recalca el mateix Piech. La seva intenció és agrair aquesta mostra de confiança de les fèmines espanyoles obrint més fàbriques Volkswagen a diferents ciutats de l’Estat. “La nostra inversió facilitarà la creació de nous polígons industrials. Aquells emplaçaments que a Europa es fan servir per treballar i que a Espanya serveixen com a lloc de concentració de quillos precivilitzats, que van a fer-hi botellón i algun que altre kiki en carrers poc il·luminats. Serà un homenatge a les Yeni’s, les Yoli’s i les Yuri’s. L’essència cañí de tota la vida, tunejada amb la incultura predominant a l’extraradi de qualsevol gran ciutat”, resumeix el màxim dirigent de la companyia.

L’èxit del nou pla de màrqueting de Volkswagen, però, no ha pogut silenciar les primeres veus crítiques que s’han aixecat contra la seva campanya genital. La majoria procedeixen d’associacions de sordmuts, que reivindiquen els pantalons de dona extremadament ajustats com una invenció seva. “Ja fa molts anys que formen part del nostre llenguatge de símbols, perquè permeten una lectura molt visual dels llavis”, asseguren en un comunicat. Els denunciants critiquen que la firma alemanya “regali cotxes a guarres que marquin vulva amb els seus modelets apretats i, en canvi, no col·labori en la panera de Nadal de la Federación de Personas Sordomudas de la Comunidad de Madrid. Ja saben que, menys auriculars i megàfons, poden fer tota mena de donatius”. Lluny del que pugui semblar, els que sí han donat suport al model comercial de Volkswagen són altres marques automobilístiques, com ara Peugeot. La casa francesa, de fet, també s’està plantejant donar vehicles gratis a la gent que imiti el seu logotip. En aquest cas, sobretot, lleons que caminin amb dues potes o zombies amb els braços estirats”.

Comments

  1. Eucaliptus says:

    Depravats! Els del Be Negre sou uns depravats!

  2. Homeee… això que marquen és la vulva, no pas la vagina… que no es veu pas!

  3. Lallunapruna says:

    El que no es veu s’imagina. He, he, he.
    Whisky, sexe i rock and roll!!!! Ha, ha, haaaaaa!!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s